over mij

Over mij

Mijn naam is Heleen Valkema. Ik ben meer dan 25 jaar secretaresse geweest, waaronder een lange periode bij KPMG. Ik weet als geen ander wat het vak inhoudt, waar secretaresses mee worstelen, en welke vaardigheden cruciaal zijn.

Daarom begon ik in 2002 met Secretarial Services: een bureau dat bedrijven ondersteuning biedt waar nodig, én dat secretaresses traint zodat zij professioneler, ontspannener en plezieriger het vak uitoefenen.

Cursussen voor secretaresses

Secretaresses bekleden een van de belangrijkste functies binnen een bedrijf. Maar dat gaat ze niet altijd even gemakkelijk af. Veel secretaresses:

  • Zijn onzeker over hun taalvaardigheid
  • Komen altijd tijd tekort
  • Hebben moeite met het goed plannen van (onverwachte) werkzaamheden
  • Hebben last van te veel stress, als gevolg van een te hoge werkdruk

En ik weet hoe dat voelt: toen ik begon was ik ook onzeker, had ik ook te veel stress. Inmiddels sta ik er heel anders in, dankzij mijn kennis en ervaring. Ik wil niets liever dan die overdragen aan beginnende én ervaren secretaresses. Ik wil secretaresses in heel Nederland naar een hoger niveau brengen en er tegelijkertijd voor zorgen dat hun werkplezier minimaal verdubbeld wordt.

Daarom heb ik een cursusaanbod speciaal voor deze secretaresses ontwikkeld. Een cursusaanbod volledig afgestemd op de vaardigheden waarover zij onzeker zijn of die zij missen.

Leuk als ik jou ook op een van mijn trainingen zie.