Secretarial Services

★★★★★



Uw tijdelijke secretaresse

Heeft u tijdelijk extra ondersteuning nodig op secretarieel gebied? Bijvoorbeeld bij verlof of ziekte van uw secretaresse, of wanneer u geen secretaresse hebt maar er tijdelijk wél een nodig hebt? 

Dan kunt u mij inschakelen, onder andere voor de volgende werkzaamheden:

  • Correspondentie
  • Agendabeheer
  • Efficiënt inrichten van de werkplek
  • Verzorgen van mailingen
  • Organiseren van evenementen
  • Specifieke projecten waarbij veel secretariële werkzaamheden komen kijken

Dit is wat u krijgt:

  • Ruim 25 jaar ervaring als secretaresse; weinig inwerktijd nodig
  • Discreet en betrouwbaar
  • Flexibel; u bepaalt zelf voor hoeveel uur u mij inhuurt
  • Continuïteit van het werk
  • Direct inzetbaar

Referenties

Gert Jan Fritzsche, directeur/bestuurder Tadas: Heleen heeft op interimbasis de functie van directiesecetaresse bij DSB Verzekeringen BV (nu Tadas) vervuld. In die periode heeft zij ook diverse trainingen en opleidingen verzorgd aan de medewerkers.

Heleen heeft met haar inzet en betrokkenheid een duidelijke bijdrage geleverd aan de kwaliteit van onze onderneming.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Vul het onderstaande korte formulier in, en u hebt binnen 24 uur een vrijblijvende offerte in uw mailbox.

Bellen (06 27 57 20 26) kan natuurlijk ook.

 
  • Reactie binnen 24 uur
  • Uw gegevens zijn veilig bij mij!

Opdrachtgevers

Bedrijven waarvoor ik secretariële diensten heb verleend
Heleen Valkema
 
P1680291 copy.jpg
Ik ben meer dan 25 jaar secretaresse. Ik heb onder andere jarenlang gewerkt voor KPMG.

Nu verleen ik mijn secretariële diensten op freelancebasis voor verschillende bedrijven. Zij huren mij in wanneer zij tijdelijk (extra) ondersteuning nodig hebben. Bijvoorbeeld bij een groot project, of bij zwangerschapsverlof van een vaste secretaresse.
 

Contact

T: 0228 325139
M: 06 27 57 20 26
E: info@secretarialservices.nl